Wednesday, April 28, 2010

Bila Dah Gaji, Makanler Sate.... Bila Dah Nak Abis Duit Gaji, Hidup Bau Sate Jer...

Ramai kengkawan dah gaji kan.... begitu jugak ai...so semalam tekak nie teringin nak makan sate....pandai plak tekak nie kan....bila dah gaji, teringin nak makan macam2.... cam tau2 jer, tuan badan tengah berkepuk2 duit kan.... Kebetulan asben abis lewat dari interview ptk tue, so mintak die belikan satay....

Bak kata MEL, satay willy kat sg. ramal junction foodcourt tue sedap kan... Dulu memang kami terjah situ, tp disebabkan selaluler tunggu lama sangat so kami tukar port sate yang baru.... Bagi kengkawan yang duduk putrajaya, kalau korang keluar pehtu nampak stall sate kat sg. ramal foodcourt tue, situ memang sate sedap.... kami dah tak makan dah sate sahmuri, coz dah tak sedap dah...

Port baru kami skang kat kedai makan brothers kat kg. abu bakar baginda.... kat situ pun terbaekkkk jugak...cuma stall sate tue lambat bukak...kul 6 ptg pun baru nak susun arang, tp memang terbaekkkkk punyer.... rasanya skang, majoriti sate secucuk regenyer 60 sen kan....

Semalam kami makan 20 cucuk.... Agak2 nanti dah nak abis gaji mungkin 10 cucuk jer, kalau tak pun, hidu jer bau sate....hehehhehe

2 comments:

..nOj rawK.. said...

bile gaji? ade gaji lagi ke bulan ni? sebab gaji bulan 4 aku dh abes ni. hahaha

::Mamalyna:: said...

nojah, tauler p kl...terus ko laburkan duit gaji ko kat kl yer... manyak benor ke ko shopping?