Tuesday, March 30, 2010

Wahai Pakcik Bawak Kete Toyota


Wahai Pakcik Bawak Kete Toyota
Nak kemana bawak kete laju2.....abis semua kete dipotongnyer...

Wahai Pakcik Bawak Kete Toyota
Ekzos kete pakcik tue, sebatu leh dengar kuatnyer..... rasanya tadi banyak driver kete lain termasuk ai duk pandang kete pakcik.... Kalau nak lawan bunyi ekzos kete pakcik ngan ekzos kete saya yg comel nie, memang saya tak leh lawan pakcik.... kalau lama2 duk dekat ngan kete pakcik, leh pekak saya agaknya...

Wahai Pakcik Bawak Kete Toyota
Pakcik tekan minyak beria2 pun, mengaum p laju2 ke depan, tp trafik light merah pakcik berenti jugak sama ngan saya....

Bukan saya bawak kete slow tp PAKCIK BAWAK KETE TOYOTA nie memang laju sangat2...cilok sane2 sini...ingat jalan tue, die yg punya kut!!!

2 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

dia nak test drive tu (ha ha) maybe keter baru kuor wshop

::Kak Sambal:: said...

dila, nasib baik kuar worksyop, kalau dila kata kuar kedai, ijan bleh pengsan kut...hehhehe...memang bingit sesangat..