Tuesday, March 30, 2010

Din Beramboi kritikal di Hospital

Tadi ai baca di zon artis yang mengatakan Din Beramboi sedang kritikal di Hospital Selayang dan skang memerlukan darah jenis O

"Din Beramboi dikatakan mengadu tidak sihat sebelum ini dan ada sumber mengatakan yang dia jatuh sakit selepas penggambaran di Zoo bersama Afdlin Shauki. Din disyaki terkena jangkitan air kencing tikus dan organ dalamannya berhenti berfungsi" - sumber dari zon artis
Baru jer semalam tengok rancangan Wuhai Beramboi.... semoga Din cepat sembuh....Bahaya nie...penah terbaca dalam satu emel, yang kalau boleh, air kotak, air mineral atau air tin, kita kena basuh dulu, mana tau kut2 air kencing tikus meresap masuk dalam kan....tp kita nie, kalau dah dahaga, terus bukak dan minum jer terus kan....

7 comments:

~aSHa~ said...

aku pernah tau pasal tu....sbb tu aku mmg cuti dulu tin susu sebelum dibuka...tin minuman dan sbgnya..sbb mmg pernah baca....lg pun mmg aku amalkan sejak kecik.mak aku ajar..berhabuk kat kedai..kalo tak berhabuk mesti tokey kedai tu lap dgn kain buruk dia...kotor..

eh klik2 yg shoutdown ke apa tu...2010

::Mamalyna:: said...

gidah, tu ler...aku tau tp kadang aku terlupa jugak...bahaya kan..

MRS. K said...

bahaya tui air kencing tikus ni..

..nOj.. said...

cian din. aku darah jenis O weh. hopefully dia ok. risau tul. sbb kalo organ dah berhenti berfungi, ape yg kte bole buat, doakan keajaiban berlaku. :(

::Mamalyna:: said...

mrs. k, tu ler...padahal cam tak logik akal jer tp bahaya sangat2

nojah, ko jenis O yek, aku jenis A, tu pun tau bila wat buku ngandung, hehehhe...semoga din cepat sembuh..

bukhairiah said...

same2 la doakan dia...
pg nie dgr Riuh D Era xceria jer tanpa dia

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, semoga die cepat sembuh...tak penah dengar era pepagi...asik dengar hotfm jer..