Monday, March 1, 2010

Jerawat....Mesti Mari...

Ai ada penyakit resdung tau....ai tau tp wat2 tak tau jer....nak2 bila makan makanan seafood or ayam yg lama, so mulaler rasa gatal kat muka kan....

time cuti2 kat melaka, ari sabtu ai diserang 'bendera merah'....ape lagi, terus rasa downler kan coz kita rasa tak selesa....ntah sape yek cakap, bila dah kawen, penyakit senggugut leh ilang....pada ai, tak powwwnnn....ada jer menyerang.... pehtu sabtu malam tue plak, melantak seafood tp ai cuma makan sotong jer....tak ambik udang coz time tu dah tak lalu nak mamam udang dah.... ape lagi, semua sekali berpakej maka jerawat pun.....MESTI MARI (sila cakap ala2 mamu raja lawak yer....hehehehe)....kat mane naiknyer, sila rujuk gambo di atas...naik kat area dagu...nala punya besar...siap bermata lagi....ishhhh...tak suka2....

Perasaan ai skang, jerawat...bila mo pecah wei....

6 comments:

MRS. K said...

saya penah berubat resdung yang keluar ulat tu..eeee... geli

aLoNg@Na said...

alg pn mmg senggugut tau..blom kwin,dh kwin sama jer tahan kesakitannya..bla dh kena menggelupor rasanya...dlu time kt itm,bla period jer 1st siap cuti lg..sungguh xtahan wei...

mslh jerawat ni mmg normal la..tumbuh sana sini usah ckp ler...plg2 xsuka bla tumbuh atas idung or area2 dkt ngn idung..klu tang ateh idung tu,btmbah kembangla idung yg dh sedia ada kembang tu...ooh tidakkkkk...xsuka,xsuka..xsuka.....

wei,thanx ye inform alg danish menang bby face aritu...

.:fyzz:. said...

Datang tak diundang..pergi amat dijulang..itulah jerawat..heheh..biasalah aku tau muka hg mmg jenis merah kemerahan..seksi per..takpa jerawat nih bg seri skit muka kan kan..heheh

::Mamalyna:: said...

mrs. k, betul ke? manyak ke kuar...

along, tu ler...ari nie pun masih sakit...

pijot, coz muka aku jenis kemerah-merahan (bak kata ko nie)..memang ketara sangat jerawatnyer...arghh, tensen2

~aSHa~ said...

aku pung naik jerawat kalo dtg 'bulan' terang tu...

dan skrg...aku hampir sebulan ni DATANG BULAN..gile tak..

::Mamalyna:: said...

gidah, lama tue...bulan ko datang...bulan ape tue wei...bulan cinta kaa...hehehehe