Wednesday, March 3, 2010

Hadiah Lucky Draw Sudah Sampai....Tq Eja aka Dairy Girly Scopio

Ari senin dapat adiah, ari rabu dapat adiah lagik....agak2 ari jumaat ni ai dapat hadiah tak? hehehehe....ishhh ai gurau jer....bukan nak riak yer.... Ari tue ai menang lucky draw yang dianjurkan oleh EJA kan....so ari ni ai dah terima parcel adiah tersebut...

Namaku penuhku yang tertinggal 'N'.... takpe, janji sampai kat tangan ai...geram tau coz ada satu contest tue ai masuk n dapat hadiah saguhati tp adiah return balik kat penganjur coz 'hadiah tak dituntut'....sedangkan hadiah ai kasik alamat ofis yer....tue sape punya kejeler yg tak kenal ai....kalau betul budak baru, tanyaler kan tp kalau saje buat2 tak kenal...tak tau nak cakap apeler ....
Dah koyak sampul tue, dalam tue ada lagi sampul belang cam pelangi nie....kaler ni membuatkan ai teringat kat tudung lecturer typing puan JJ tue coz die suka pakai tudung cam kaler lebih kurang sampul ni kan....kita sokmo panggil tudung die tue tudung kek lapis....ingat tak lagi kengkawan?
taraaaa..... ni ler hadiah yang ai dapat....frame gambo tree yg comel....ada 4 frame corak pala mickey....ai tengah terfikir nie, nak letak gambo ai 2, gambo lyna satu n gambo asben ai satu....apsal ai dua gambo? coz ai tuan punya blog maaa....harus glamer lebih, hehehehe...
Buat EJA, tq so much coz kasik ahkak adiah nie...ai sangat suker!!!

2 comments:

mamalieyna said...

cantik la...nak jugak...^_^

::Mamalyna:: said...

mamalieyna, toce..toce, hehehe