Wednesday, March 3, 2010

Dah Gaji, Sila Masukkan RM230 Dalam Ni Yer...

Taska baru lyna ni, bila kita nak gaji jer...mesti die letak sampul kuning ni dalam beg lyna... Ini adalah sampul yuran yer....Kat belakang sampul ni, ada tulis bulan bape yang kita bayar yuran tue....so cam ai, bila gaji jer, mesti n wajib asingkan duit RM230 n masukkan dalam ni.... Jangan hilangkan sampul ni, jika hilang, kita kena bayo rm5 tuk mintak sampul baru...

dah lama ai tak citer pasal diri lyna kan...lyna dah pandai macam2 skang nie...cuma tak pandai mintak adik jer lagi, hahahahahaha..., nanti2 ai story yer....

2 comments:

~aSHa~ said...

eheheee...lyna lyna..cepat2 belajo mintak adik ye...

::Mamalyna:: said...

gidah, hehehehe...pandai jer ko yek..