Thursday, February 4, 2010

Cenggini Yer Rupa Lyna Bila Nangis...

Dalam duk comei2 kan....meh kita tengok rupa lyna bila nangis....camni ler rupanyer yer...kalau melalak tue, siap bleh nampak anak tekak lagi....

Padahal bukannyer kami marah beria2 pun tp lyna nie pesen MANJA......lyna nangis ni sebab aku marah coz die main charger tepon yang aku tengah cas tepon.... aku marahler kan, kang kena karan kang, sape susah? aku pun cuma tepuk tangan die jer tp mak aiiii....melalaknyer, tak hengat dunia...

Tp lyna nie pesen nangis kejap jer....tak lama pehtu ok, mulaler gelak mengekek2 even kesan air mata tue masih lagi kat pp....

9 comments:

..nOj.. said...

eheheeh beso nye mulut nangis. ular pun muat masuk lam mulut tu. hehehe

bukhairiah said...

hok aloh...dengki tol mama dia neh..

ratna said...

manjanya dia kalau cam gitu..

Izan Ishak said...

ohhooo...mmg boleh smpai nmpk anak tekak bila anak2 melalak.
sama lah ngan twin...

.:mama dhia:. said...

ala, lyna nangis berjurai2 air mate..tp sib baik kejap jer..kalo x jenuh plak nak pujuk yer kak...

dhia pun pesen gitu kak..nangis nyer bagai nak rak, agah2 skit, gelak la..hehehe...

::Mamalyna:: said...

nojah, agak2ler ular wei..luas kan mulut lyna, menangis siap teran2 lagi..

mrs. bubu, bukan dengki tp gevammmmmmm!!!heheheh...jj baru bukak esok, bila nak terjah or ukur keluasan?hehehe

kak ratna, memang manja kak...lotih maknyer nie...hehehe

izan, saje fokus dekat2...die nangis camtu, kami pandang n gelak jer..

yana, cian berjurai air mata kan..samaler ngan dhia, agah2 sikit, terus gelak..ngada2 tau..

bukhairiah said...

hahahah jj baru bukak esok ek...
xmo g dulu...takot mletops...tg 2 3 hr lg...musti org tgh ramai

~farahsyeefa~ said...

sempat lagi mamanya snap gambo nangis ye...hihi

Mimi's Mayonnaise said...

Walaupun nangis tak hengat donia.. anda tetap comel Lyna.. :)