Wednesday, February 24, 2010

Ayah Sibuk Makan KoKo Krunch, Lyna Pun Sibuk Jugak...

Lyna skang ni punya pesen, bila jer tengok kita makan ape2, semua die nak...pehtu mulaler terjerit nakkkkkk..... ni ayah die light bekpes kat umah, makan koko krunch...die pun nak jugak sama...tgn tue sebenarnya nak tarik mangkuk tue.... bila kita suap2, nanti lyna mintak manyak suap plak kat mulut die...
see, abis dah mulut lyna berlemoih...nampak tak pp lyna dah gebu semacam...skang lyna sudah makin tembam lor....aiyokk!!!

3 comments:

lin_cute said...

ejan...aku memang suka tul tgk muka anak ko....comei yang amat....geram tui...bila lah leh jumpa dia....

~aSHa~ said...

berlemoih ye?

::Mamalyna:: said...

lin, ye ke acik lin? tq2...nanti lehler kita ajak jumpa nanti

gidah, a'ah...ko tengok bebetul, memang berlemoih kan..