Friday, January 15, 2010

Sudah Renew Maaa...

Ape yg direnew? Kad Ahli Jaya Jusco.... ari tue pegi JJ, terus aku renew kad JJ aku....Bayaran seperti biasa RM12 per year....

Tp ada kisah semasa aku renew kad ini, aku berhadapan ngan satu pasangan yg tak reti2 nak settle hal kat kaunter perkhidmatan pelanggan tue cepat2.... Aku berdiri lebih kurang 20 minit....dan pasangan tu bleh duduk satu kusi dua orang....terpegang sane sini, peluk2 bahu, lentok2 paler....heyyyyy....sabo ajelah, kalau org belum kawin tengok, mesti kata, awatler perangai kapel tue camtu, kalau org dah kawin plak, mesti kata, weii....aku pun ada laki jugak.... Aku stay jer belakang kapel tue, berbulu jer mata tengok....aku malas nak p jalan2 dulu dalam jusco coz lepas pasangan tue adalah aku....si laki tue banyak plak tanya kat budak JJ tue, tang rewardler, redeemler dan macam2 soalan lagiler....yg aku tak tahan tue, bleh plak si laki tue pandang meleret kat aku....ishhh ape hal....perempuan tue plak....jap bangun dari kusi, duk jalan2 around tue, pehtu duk balik satu kusi ngan si laki tue..... pas je meka settle, urusan aku tak sampai 5 minit dah settle....

Rupa2nya, asben aku kenal pasangan tue, nasib baik dah laki bini....bila asben aku citer kisah perempuan tue, baruler aku tau yg perempuan tue kerekkk semacam....so no wonderler...

No comments: