Monday, January 4, 2010

Dulu Lain, Sekarang lain

Ape kaitan citer di atas.....dan aku masih di ofis pada waktu lunch....

Dulu in year 2009
Kul 12.45 pm dah inform bos, aku nak kuar p taska....so jangler cari aku kat ofis time nie yer...dan sekarang menunjukkan kul 1.07 minit....dulu, time nie aku mesti duk terjongok kat taska lyna tue...main2 ngan die....tp pada waktu nie, die tak hiraukan aku sangat...sibuk main die tue...cuba kul 1.45 nanti, time tue ler baru nak duduk atas riba aku...duk pegang2 tangan aku.... pehtu dalam kul 1.50 tgh, aku mesti gerak dari taska ke ofis, ngam2 soi sampai ofis lebih kurang kul 2:05 minit gitu....

Skang in 2010
Masa lunch hour, aku masih lagi di ofis kerana di taska baru lyna, mak2 budak tak digalakkan datang means tak boleh datang jenguk anak kecuali ibu2 yang menyusu....dan skang AKU DAH PENCEN tugas jenguk anak kat taska...takpelah, harap lyna ok....lambatnyer kul 5 ptg...

7 comments:

e.l.i.z.@ said...

hehehe...biasa la tu kan....eli pun dh lain gak skang..kena bgn awal pagi, siapkan riri utk p school..kul 12pm g amik...

mamaarifakeemaisy said...

ooo camtu eh, terasa lainnye kan..kita pun berbeza gk lunch time last year ngn today 2010! lunch hour 2009, must be @ kedai makan..melantak makan smpai kenyang..but today 2010..bwk bekal..menu diet dr rumah..ihiks.. ^_^

tak sabar tunggu kul 530..huhu..sama la kita rindu-rinduan!

::Kak Sambal:: said...

eliza, tu ler...dah setahun camtu kan...nie rasa lain plak...nanti anak dah sekolah, mesti cam eliza jugak

mamalieyna, wahhh...tengah berdiet skang yek...ijan nie bilaler nak diet...

.:fyzz:. said...

ko nih saspen je..ingtkan dulu PT(kesetiausahaan) skrang nih dh setiausaha pejabat..n27..
yer la lain citernya..gupernya hal lyna..ok la tuh lyna dh besar dh..dh leh berdikari..kan kan mamalyna kan..

..nOj.. said...

hehehe... lama2 biasa la weh... mula2 ni sedey gak kan

{ e'mie } said...

hehehe...taska tu bagi ko keje kuat sejak naik n27 nih..tak bagi kakitangan awam ni kurang kerja..kena tingkatkan kualiti...hehehe..to lyna, auntie wish hepi new year n be hepi at ur new place..dont be naughty n stubborn..dengar cakap cikgu yer..jadi budak yang baik..hafaz al fatiha macam abang danis tu tau..sejuk perut mak bapak tau...cececeh...mengarut lah aku nih...

::Kak Sambal:: said...

pijot, memula nak wat entry cam tue jugak, tp jgn riak...hehehhe...tu ler lyna dah besar, harap die ok kat situ..

nojah, sedih wei, ari nie...aku harap aku ok pehni....chitt, aku plak kan...hehehe

emie, ngan gred baru buat aku bersemangat kejer ler kan....kalau tak, jgn harap aku nak duk sangat kat ofis, heheheheh