Tuesday, January 19, 2010

Ayah Sibuk Main Bowling....Maknyer Sibuk Jaga Anak..

Sape ayahnyer? Asben akuler....ari sabtu lepas, geng2 ofis ayah die ada main bowling kat alamanda....memula aku tak nak ikut, tp nak ikut plak....terus laju jer aku siapkan lyna coz janji start main kul 9:30 pagi... termasuk asben aku, adaler 6 orang main....aku tak join main pun, coz ada tragedi memalukan main bowling nie, hehehehe....malas aku nak ingat!

So tugas aku adalah menjaga lyna yang tak reti duduk diam...ikutkan geram ngan kelasakan lyna, nak jer aku jadikan lyna tue bola bowling, hehehehehe....ishhhh mana bleh, sayang dak kecik tue....
kami yg second pasangan lewat sampai.....ingatkan last tp olin n asben lewat lagi....heheheh
ayah lyna tengah membaling
lyna yg tak larat kami nak lepaskan kat bawah, kami letak die atas locker tue.... time nie bleh die duduk atas locker sambil goyang2 kaki bagi kena kat locker kosong tue....konpom bunyi ketang ketung kan....abaikan ajelah bunyi tue, asalkan die diam kat situ...
time aku snap gambo, bleh plak die wat muka notti tue...suka hepi lalala kan...die tak tau yg kami letih jaga die....bak kata ayah lyna, balingan aku tak power ari nie coz lepas baling bola bowling 14 kg, kena dukung anak plak 10 kg....hahahaha
Aku yg mengawasi lyna....dibantainyer berjalan sepanjang locker tue....
jalan....dan jalan lagi....
dah letih jalan, berguling plak....aku tengok lyna ngan pandangan mata kecik beso kecik beso jer....rasa nak kasik 'ketam' jer...
Model in making....bleh die jalan atas lane yang tempat org letak bola bowling tue....praktik catwalk ker lyna....
Sudahnyer bila ayah die abis main jer dalam kul 11:30 pagi tue, kuar jer bangunan alamanda, tak sampai trafik light lagi, lyna dah ZZZZZZZZZZZ.....penat sangat agaknyer...hehehehe

6 comments:

..nOj.. said...

eheheh terbongkang keletihan... tula byk sgt berjalan tu

.:fyzz:. said...

kelako la hang ejan..aku pun sama la kalau kt tempt public..anak kita mmg berani la buat aksi pelbagai kan..kita lak dok kontrol gigi je..mana taknya..nak buat lebih2 kt anak mana leh kan...hehe kalau kt umah mau kena tempikan raksasa dh..(aku ler tuh) pia pun cam tuh la..kan reti dok diam...pastu jadi cam lyna la dh letih tido tak hengat dunia...
wah nih ada tournement ke ..saje men2 boling nih..? pstt citer la apa tragedi yg menimpa ko akibat boling..? citer ar..ala nak malu apa...hehe

Wansteddy Tales said...

alah comeynya dia.... bila tgk muka anak tidur ibarat bidadari syurga ni mulalah tak tergamak nak marah2 bila dorg menottykan diri kan kui3...

bukhairiah said...

suci murni jek muka time tdo tue...

.:fyzz:. said...
This comment has been removed by the author.
::Kak Sambal:: said...

nojah, memang terbongkang...hehehe...byk trip die jalan atas locker tue...

pijot, aku ngan asben memang kontrol giler nak marah lyna tau...nasib baik ada kengkawan ofis asben sama dukung lyna...sesaje jer main nie, mengisi masa lapang ujung minggu...
tragedi tue? uwaaa...tak mau citer....aku malu!!!

wan, tu ler...bila tengok muka lyna masa tido, memang rasa menyesal marah die...tp tu ler notti sangat2...gerammm!!!

mrs. bubu, time tido jer suci, cuba pas bangun tido, geram jer nak 'cuci budak tue', hehehehe