Thursday, December 24, 2009

Idungmu Bukan Idungku

Di satu petang, seorang mama sedang membuli anaknyer....si anak duk sibuk gigit mainan plastik kaler ijau.....si mama sibuk nak gigit jugak...kiranya cam tarik berebut ler tp guna gigi....maka si mama dapatler mensnap gambo ini....Dapat dilihat ngan jelas bahawa idung si anak tidak sama ngan idung si mama...idung mama mancung (nak muntah ker ngan statement aku nie, hehehehe....) idung si anak lebih kurang cam idung cik geli jer.....hehehe....batang idung tak bape nak clear....so terang dan jelas di sini, idung si anak mewarisi idung si pembuat onar (tiru perkataan cik geli)....

Bile citer pasal idung, teringat ibu HNI panggil idung dak irfan cam telinga mickey mouse....hehehe.....leh die umpamakan camtue, lawak2....skang kalau aku tengok kartun mickey, bleh teringat kat idung dak irfan...

Takpelah, walaupun idung si anak tak ikut ikut si mama....yang penting si mama tetap sayang si anak...

3 comments:

M@L@ said...

x der keje ler tu...hehehehe...
yg penting LYNA comei kannn...

{ e'mie } said...

ko ni kelakar lah ijan..sama arr ko tu ngan nogha n izan..kahkahkah..

::Mamalyna:: said...

mala, a'ah, takde keje, tu yg buli si anak tue....

emie, meh kita gelak sama2...kahkahkahkah