Tuesday, December 8, 2009

Betul-Betul SEDAP!!!

Ni roti Gardenia yang aku baru jumpa....pada akuler...tak tauler kalau org lain....ngan trademark DELICIA dan jugak motto Betul-Betul Sedap.... aku pun cubaler makan kan....memang betul bebetul sedap!!!!

roti die bentuk cam bunga gitu...plastik je beso, rotinyer kecik jer...Yang aku beli nie inti milky chocolate dan ada lagi satu cinnamon....roti die cam butterscotch tue...ada kismis sikit dan intinya chocolate...Rege cuma RM0.90 jer...

7 comments:

bukhairiah said...

rege CUMA 0.90 sen ek...mahalnyer...

iz-AnN عبداللطيف said...

haah...mahalnya...ekekeke...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

eh cam duta roti jek. hehehhe

Khalsyaza said...

hehe.. yang makan roti ni pon dah macam roti gak rupanyer..

Anonymous said...

wow dah ada roti baru..menarik ni..

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, memang mahal dari roti gardenia biasa yg rege rm0.50 tue...tp rasa sedapler

izan, ko bleh beli kat cafe depan taska tue...

bos, ai gebu cam roti yek...heheheh

eda, bleh try...sodap! lyna pun suka makan

..nOj.. said...

eh? roti baru ek? xpenah jumpe... tp rupe bunga bunga tu mmg nmpk sedap... nanti carik