Friday, November 6, 2009

I Can't Wait!!!

Aku buat masa ni sungguh2 tak sabar nak BALIK KAMPUNG!!!!!.....Dah lama giler aku tak balik kg....last aku balik time raya ari tue....ni dah nak raya aji dah, baru nak balik....walau aku tak balik tp aku tetap HARI-HARI call mak aku....Plan malam nie balik....aler bukan jauh pun, just 3 jam perjalanan jer.....ishhhh tak sabarnyer.... dah lama tekak aku tak makan masakan mak aku.....tekak ni pun dah lama tak makan gulai tempoyak ayam....sambal itam (nojah, sambal nie sedap banget kan).... yang paling penting...aku nak jumpa MAK KESAYANGAN AKU, PUAN ZAINAH BINTI YUSOF....

Mak!!!! Tunggu ijan balik tau...
kampungku yang tercintaMak ku yang tersayang...

9 comments:

..nOj.. said...

sambal itam mmg peberet aku gak ejan weh... sgt peberet... xlupa gulai masam... isshh letak kulat ngan ikan kembung je dh cukup2 lazat... huwaaaa nk blk kampung gak

reen said...

kim salam kat lepeh...

waaa..dalam taun nier baru sekali menjejakkan kaki kat lepeh...waa..sedey sedeyy

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

jalan leklok yek ijan, cakap kat hubby jangan drive lelaju.. skang musim hujan, takut jalan licin.... kim salam mak..

shiemz said...

sama la ngan shiem... lama x balik. last balik pun ghaye ghitu... x sabau nak balik ghaya nie....

.:fyzz:. said...

kim slam kt mak ko gak..berhati2 di jalan raya..aku ingt mak hg dok sebelah puteri raja mana ..ghupernya ko ketika bergelar puteri sehari..amboi2 kan main berseri2..

.:are_race:. said...

ERMM..BEST LA KAN ORG ADA MAK LAGIK...AKU NI YATIM PIATU..NK BLIK TGK SAPA KAT KG TU ......UHUKSS..

::Mamalyna:: said...

nojah, aku balik tak dapat pun sambal itam coz mak aku masak mende lain

reen, dah nak abis taun dah nie...so jejakkan kali kedua kaki anda di kolepeh before abis tahun

kak mimi, tq kak

shiemz, jom balik peghelih raya aji nie...coz ejan beraya kat kedah rasanya...

pijot, mak akuler di sebelah raja sehari tue...hehehe

haris, jgn sedih2...izan kan ibu kepada anak2 ko...mak mertua ko ada lagi kan..

mcyg71 said...

slm ijan..muah
muah baby gak...

mcyg71 said...

tgk pic ijan kwen ney..tingat lagi..duit mas kwen ijan ilang RM10..lawak nyer larr..mesti budak tu wat duit top up..haha..

mna lagi gmba kwen ijan?

pastu hri tu hri sedey akak...huaaaa..keta ilang!!!..kain pelamin ijan pn ilaaang...sib baik ijan x bg akk cter sgt sal keta ilng..lau x msti brderai airmata msa solek ijan....