Tuesday, October 6, 2009

Ni satu lagi aksi nakal lyna....dalam banyak2 tempat kat bilik riadah nie...kat sini jugak tempat die nak main....kat celah tiang iron board....gigih sangat masuk bawah tue...dah masuk celah tue...mulaler nanti nangis nak kuar tak lepas...alahai...lyna...lyna...
p/s : lyna dah pandai jalan pada umur die satu tahun 4 hari iaitu pada hari sabtu lepas.....tidakler terer mana lagi berjalan, masih lagi lesen L...hehehe....syukur alhamdulillah....

2 comments:

bukhairiah said...

cyayyok la lyna..dh pandai jln ek..diena br mmapah..skunk dh mula berani2 lepas tangan

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, tu ler...dah pandai jalan nie...makin lasak sangat2...diena tue tak lama lagiler...

p/s: bila nak tunjuk isi dalam umah baru...stakat nie baru nampak hall jer...ishh teruja betul tengok umahmu yang besar itu..