Thursday, October 15, 2009

NEW MEKAP!

Oooo new mekap sangatler konon kan....kisahnya disebabkan bedak aku tue dah tinggal kat keliling tepi jer...tapak tengah tue tu dah clear sangat dah....pehtu ngan eyeliner yang pakai kul 7 pagi, 7:10 pagi dah tak nampak cam pakai eyeliner dah...camne nak p singapore nie ngan bedak yang tinggal sikit ngan eyeliner ntahapeapentah kan (alerrr baru nak p singapore dah kecoh kan...kalau pegi mekah camne plak...hehehehe)....so thari semalam aku telah pegi ke alamanda ngan akak h*j*r (ehh..eh..perlu ker aku letak ** tu kan....) dan tujuan utama ialah aku nak membeli bedak baru ngan eyeliner baru.... Memula sampai jenjalan dulu ke Parkson, akak tu nak beli kasut p jalan cuti2 malaysia... masa akak tue belek2 kasut, aku geram jer nak merembat kasut tp TAHAN NAPSU!!!! Iniler bedak yg aku pakai selama nie....Bedak Compact Two Way Cake MIYAMI by COSWAY jer....pehtu eyeliner from MAYBELINE jer....

Lepas jer solat zohor semalam, terus pakai semua yang baru tue....celak saje aku pakai tebal2 kat atas... kat bawah mata aku pakai jugak...ingat nak pakai tebal, tp takut cam Faizal Tahir plak...so pakai nipis2 jer...
ni dah pakai semua.....saje posing ngan renungan mata yang tajam ala2 mak tiri....

4 comments:

.:mama dhia:. said...

eh..sam la bedak kite...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

akak pakai gak bedak tu. bestkan..

ejan, ym akak nazathulhamimi@yahoo.com

::Mamalyna:: said...

yana, same yek...best kan bedak tue...

kak mimi, sama jugak ker...ok, jap lagi ejan add akak

.:fyzz:. said...

ejan..dulu aku nih ejen cosway gak masa kt uitm dulu..hg hengat dak..aku mmg suka banget ngan bedak miyami nih..aku pun masih hengat..hg since uitm dulu pengguna tegar bedak miyami..i like it..dulu aku kai..tpi kini aku dh beralih arah dh..huhuhu..tingin nak kai balik...tp kt opis tak dak ejen cosway..aku nyer keahlian pun dh expired dh..