Friday, October 9, 2009

HADIAH BESDAY LYNA

Ini adalah adiah yg diterima lyna semasa open house n besday party lyna ari sabtu lepas... TQ so much yer....buat faz yang tak dpt datang....kami berbesar hati menerima adiah bear mu yang besar itu...bear tue pun lebih besar dari cik lyna....buat olin, jieja dan nurul....doll carrier tue lyna buat angkat2 jer, bukannya nak tolak....dah puas mamanya ajar suruh tolak...tp die angkat jugak...
gambo penerima adiah bersama adiah2nya....lyna amatler suka bukak donut tue....lyna yang belah kiri yer...bukan belah kanan tue....heheheh

7 comments:

SyaNa said...

bearda sama besar ngan lyna
hehe comel je lyna tu posing

bukhairiah said...

fuh...manyaknya prezen....bak meh 1

::Mamalyna:: said...

syana, tu ler bear lebih besar dari lyna...hehehe

mrs. bubu, tu ler syukur alhamdulillah...meh datang pjaya meh...

Ibu Ayra said...

byknya hadiah lyna... nanti lyna 5 thn baru sama besar dgn bear cekelat tu...

::Mamalyna:: said...

ros, hehehe...besaq kan bear tue...nanti ejan tangkap gambo lyna ngan bear tue bila lyna 5 tahun yek...

.:fyzz:. said...

byknya tedy bear yg lyna dpt auty pjot nak satu..hehe

mela said...

sebenarnya yg nak main ni anak ker..omaknya?