Thursday, September 17, 2009

Semalam pagi aku kuar ofis ngan berizin second bos tuk teman asben aku p servis kete....ari semalam jer free nak p servis kete tau....nak p wekeend, harap maklum mesti banyak kete yang p bengkel kan.....nak balik kg kan.... ni kami pergi yg kat kajang punyer....asben aku tepon kat bangi, kete yg tengah tunggu Q tuk servis adalah 15 bijik......takkan nak masuk jugak kat situ kan....penah sekali kami p servis kete kat situ...antar kete kul 10 pagi, siap kete kul 4 petang.... apsal aku ikut?....kerana aku isteri mithali......(sila jangan muntah, hehehehe)....takkan nak biarkan asben aku duk berjam2 kat bengkel tue kan.....die just letak kete jer, pehtu kami p ler pusing2 bandar kajang jap....

niler bengkelnyer....besar lagi dari bangi....rasanya die ambik 3 lot kedai....rege servis pun, lebihhhhhhh murah dari bangi tue....tempat menunggu pun selesa, bilik ekon ngan astro lagi......bangi tue harapkan kipas jer....pehtu skirting kete kami ari tue patah sikit coz asben aku tersangkut benteng konkrit time parking kat rumah....so die cam jatuh ke bawah sikit.....dah tanya kat bangi, meka kata meka tak bleh buat.....yg kat sini bleh jer buat....langsung tak charge pun kos angkat skirting tue.....
ni ler kete yang nak diservis tue.....setelah bersusah payah, penat lelah akhirnya kete ni menjadi milik kami.....kami ambil masa setahun suffer.....tu pun org tue bleh bersenang lenang....porahler korang....org cakap elok2, tak paham....org mengamuk...sibuk nak mengamuk jugak...padanler muka korang kan....ishh aku nie marah plak di sini.....dah siap servis semua....dapat plak gift nie....sangat syok....bekas kaca cam buffet tue...siap ada stang letak lilin lagi.....malas aku nak bukak kotak tuk snap gambo....time ni lyna duk bergayut kat kaki aku....

blehler kami pakai time raya nanti....syok2...

No comments: