Wednesday, September 9, 2009

MESEJ FROM GDAH

Dalam pagi semalam, tetiba hphone aku bunyi mesej masuk....so aku bukakler, tengok gdah yang antar mesej tue....dan mesej tue berbunyi begini....

Salam Ramadhan...."Barang siapa yang mandi di waktu subuh yang sejuk lagi dingin yakni sebelum Waktu Imsak, nescaya sesungguhnya mereka ini tergolong di dalam golongan orang-orang yang Mengerjakan Isterinya Malam Tadi." DiRiwayat oleh ALI CAFE & POWER ROOT..

terus aku tergelak sorang....paham2 ajelah org yg dah kawen yerk....

Gidah, ko ke yang mandi pagi tue....hehehehe

6 comments:

aLoNg@Na said...

HA..Ha..HA...HA...HA..HA....

bukhairiah said...

muahahahah betoi la kot..hawau tol la...

.:are_race:. said...

kalu dah masuk waktu imsak tak leh mandi ka???kena mandi sebelum imsak jugak ker???ajaran mana lani

::Mamalyna:: said...

along, ijan gelak sorang2...
mrs, bubu...entahler...
haris, ko lebih arif kan...ko jawabler yek...hehehe

lin_cute said...

ah..ah la...aku pun dapat msg tu...zidah...zidah...

~aSHa~ said...

ahahha aku sendiri tergelak dgn sms aku dpt tu....sampai berulang2 aku baca pun aku gelak lagi tau...