Thursday, September 10, 2009

BALIK LAMBAT....

Jam dah kul 5 dah....tp ari nie aku balik lewat coz asben aku ada meeting kat ofis die....tak shuker...tak shuker betul.....aku nie memang 4.30 sharp aku p punch card.....yang kelakornya bila aku still lagi duk tercongok kat tempat aku nie.....org jadi pelik....siap bleh tanya, balik lewat ker?.....nampak sangat yang aku nie pensharp timenyer.....ada gambo nak upload tp cabel usb aku lupa bawak plak....chitttt....camne leh lupa bawak nie..... asben aku teringin nak bukak pose ngan KFC....agak2 tahan ker perut nie duk bukak pose ngan makan ayam....die nak banjer katanya....ye ler....ari nie dah gaji kan bagi org gomen..... Tadi dengar citer, org ramai giler kat bank CIMB bawah ofis aku nie ha.....ramai org nak tukar duit raya....ada sorang staff aku tue, beratur selama 1 jam setengah.....dasat betul....kalau aku, mau krem kaki dah....hehehe....so jalan alternatif call makcik asben yang keje kat Bank Rakyat, mintak tolong tukarkan duit.....lega....lepas satu kerjaan..... bonus bagi gomen dapatler rm500 kan....so bagi dua time....makanya untuk raya nie masuk rm250 dulu, nanti bulan 12 rm250 plak..... okler tue, bleh buat bayar duit kuih raya kan....bilaler asben aku nak call nie....boring giler duk ofis lelama nie....panas buntut aku.....
SELAMAT BERBUKA POSER YE KENGKAWAN...

4 comments:

Ahkak Geli said...

sekarang dah pukul 6.15 petang..aku pun tak balik lagi ni..tensi!!

~aSHa~ said...

skrg udah kul 9.41 pm ni...aku kat umah..uhuhuhu

::Kak Sambal:: said...

nogha, lambatnyer ko balik...aku semalam kul 5.30 ptg, baru asben aku pikap...lewat sejam...huhuhu

gidah, kul 9.41 pm pun, aku kat umah jugak...

Unknown said...

wakakaka!!! sama langan ieda, kalo abis kul 5, kul 5 tepat le ieda bedeshhuummm kuar, hehehe!!! ;p