Friday, August 7, 2009

Semalam aku kan poser...bukak pose aku masak ikan siakap sweetsour, telur masin ngan kacang bendi goreng kicap....gambo yilek.... yang kelakonyer, aku masak kuah sweetsour tue tp tukang rasa mak aku.....bape kali ntah mak aku tolong rasakan masakan aku tue....aku pun beware takut aku sendiri p calit kat mulut tuk rasa.....aku bukan terer masak lagi yer....boleh agak2 bape banyak letak gula n garam.....masih baru belajar..... pas makan, lepak2 n main2 ngan lyna....si kecik yg amat2 notti tue....cian lyna, die punyer pepet melecet coz aku tukar diapers....try n terus error.....sori sayang..... bila lyna dah tido, aku ingat nak masakkan lauk tuk mak aku kan....kuarkan siap2 udang.....pehtu aku masuk bilik, aku p bantai lelap.....sedar2 asben aku suruh aku alih tempat.....siap cakap 'abang dah masukkan udang balik dalam peti ais'.....masak udang ntah ke mana.....aku jugak yg tido....

ni lunch hour thari nie, aku balik umah....tak sabar nak jumpa cik lyna....windu...

No comments: