Tuesday, August 25, 2009

::MURTABAK::

Semalam aku pegi bazar ramadan kat dengkil, kecik jer bazar die....just pusing2 situ jer.... pehtu asben aku suruh try beli murtabak sorang makcik nie...... rege die satu keping RM2.50..... kan sebelum nie, aku penah citer yang feveret kami MURTABAK HAFIZ......dan selama2nya hanya MURTABAK HAFIZ ajelah..... pasal ape...meh sini aku nak komparekan....

yang besar tue murtabak dengkil dan yang kecik tue MURTABAK HAFIZ.....so murtabak hafiz tue sekeping yg dah dipotong kepada 6 bahagian.... kebetulan ada lebih semalam, so simpan dalam peti ais n boleh dimakan....
ok.....zoom sikit mata korang kat murtabak hafiz nie....nampak tak kaler gelap2 sikit kat bahagian dalam murtabak.....ha yg itu daging yer....kalau makan tue, memang trasaler semua....
ermm yang nie murtabak makcik dengkil tue.....no daging yer.....ko gigit, rasa bawang... gigit lagik....dapat bawang jugak.....gigit....dan gigit lagik.....memang bawang semata2 yer....inti die cuma bawang dan telur jer.... terus asben aku tukar nama....die panggil ROTI BAWANG.....
Oleh itu, kepada sesiapa yg duk di putrajaya.....ari nie ari selasa kan....ada pasar tani....cariler MURTABAK HAFIZ.....cuma rm2 sekeping.....rasa sedap, harga murah....berbaloi-baloi.....
aku takde share tau ngan tokey murtabak nie....malah aku tak kenal pun tokey die nie..... tp aku share ngan korang....ape salahnyer kan....SHARING IS CARING....

No comments: