Tuesday, August 25, 2009

::HADIAH SUDAH SAMPAI....YEAYYY::

Entry semalam kan aku ada bitau yang aku menang teka harga bakul anjuran mamareen....nak gelak betul aku nie....ape2 pun, syukur alhamdullilah....bertambah koleksi jam aku..... yang penting....dua2 jam aku FREE..... oppssss!! jangan riak...heheheh

ni parcel yg datang dari klang
dan iniler jamnyer.....yang syoknyer jam nie....dia didatangkan ngan 6 pilihan tali dan 11 pilihan casing.....syok betul....kiranya korang bleh tukar2ler tali dan casing tue.....kalau org tak tau, mesti orang akan kata....banyaknyer koleksi jam ko.....tp sebenarnya hanya tukar tali dan casing sajork.....

tak cukup ngan itu, reen kasik sehelai gaun dan tshirt utk lyna....alahai reen...wat susah2 jer...thari nie balik umah, harus ditrykan kat cik lyna tue yer....
ooohhh.....gambo model jam mesti ada.....aku pakai jam yg kaler pink yer....sedangkan ari nie aku berbaju coklat dan tudung coklat....tp lipstik aku pink....so aku pilih pink....aci tak....kalau tak aci....aci kan....hehehehe
skarang jam telah menunjukkan pukul 11:34 pagi....hehehe
~THANK YOU SO MUCH REEN~

11 comments:

ibuhaikal said...

tahniah kak...waaa..pasnie leh ar bergaya ngan jam2 baru..heeheee

SyaNa said...

cantek jam tu
:) murah rezeki ramadhan ko ye

ibuayu said...

tahniah.tumpang seronok

bukhairiah said...

wah bgaya la kali nie...cantek la jam tue...kenan tgk...sejak de anak nie, lamer xpkai jam..huhuhu

aLoNg@Na said...

jd model jam plak nko ek..pepun thniah wei..dpt free,berpuluh pn xper..leh wat koleksi...

~aSHa~ said...

cantik nye jam dan baju lyna yg gaun tu...aler jeles tul

::It's Me:: said...

ibuhaikal, tq ena...ayat tak tahan tue...bergaya ngan jam2 baru...heheh...banyak jam akak yek...

syana, memang cantik...syukur alhamdulillah (gaya hai-o)...ehehehe...

ibuayu, tq kak...

mrs. bubu, memang cantik jam nie...ni pun sejak dapat adiah jam, baru pakai jam...heheh

along, aku takat jadi model jam free jer...

Gidah, sila jangan jeles...hehehe

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

untungnya kau. asyik menang jam jer.. bertuah badan

reen said...

sama-sama

.:fyzz:. said...

i am so jeles..aku pun nak satu jam cenggitu..leh tukar2 kaler..bestnya...pepun congrats ejan..hg mmg ada luck...

Anonymous said...

Jimat duet laki ang kan..ahaks..