Monday, August 24, 2009

LYNA JADI ZOMBIE?

Pagi semalam, pas aku mandikan lyna semalam, aku suruh mak aku siapkan lyna.....aku sibuk di dapur nak siapkan bubur nasik lyna.....lyna kan tak poser, perut lyna harus di isi kan....sambil memasak, aku pun mengemasler dapur kan.....basuh baju sikit.....aku dengar kat hall, diam jer....ooo lyna okler kut coz wan die pakaikan baju.....kebiasaanya aku memang bersilat nak pakaikan baju kat lyna...... dah ready semua....so aku nak gerakler dari dapur ke hall kan.....sekali aku tengok........

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

(nape wan saya muka letak bedak kat muka saya camnie.....cian saya - kata lyna)

muka lyna jadi camnie..........ni gara2 mak aku bedakkan muka lyna....ni pun aku dah oter sikit dah....kalau tak memang sebijik cam zombie kg pisang tue..... bercapuk abis....kalau mrs. bubu kata azeem sibuk main bedak kan.....ni wan die yg letak camnie..... cian anak aku....dah tak comey dah....hehehe

1 comment:

bukhairiah said...

huhuuu saya slaloo bedakkan muka anak2 gni...comel jer...bukan per, klo letak nipis2, cepat jer ilang...klo tepek camnie, lambat ilang,,,sentiasa bbedak jer ghuper+ wangi...huhuhuhu