Tuesday, July 14, 2009

Wuaaaa.....nape aku tak cukup masa yek ari nie? Ape aku buat? Ooooo pagi tadi, tenet ofis aku buat hal, no connection dah hanya boleh bukak emel jpph sajork.....bapokler tak besnyer.... dah tak bleh tenet, aku wat senarai no tepon cawangan, nama bos2 cawangan, no fax.....chit chat ngan kengkawan ofis, tepon ofis berdering2 yg meminta aku mengpick up dan last sekali mengupdate blog bisnes aku yg lama tak berupdate tue....gedebak gedebuk dah kul 12.40 tgh..... time nie harus aku menyetat kete menuju ke taska tuk menengok cik lyna.... dah settle sane, balik ofis, buat keje rasmi....belek itu ini....tengok skang dah kul 3.40 ptg.....lagi 50 minit tuk balik.....tak bleh jadi nie...kena guna masa ngan elok2 nie....MASA ITU EMAS.....harus digunakan dengan sebaik2nya....whatever pun, aku mesti masukkan satu entry kat blog aku nie.... gambo takdop k....dahler ngantuk, menguap berjuta kali nie....semalam tido lewat tengok citer TITANIC "I jump, U jump" kat astro.....dah tengok banyak kali tp mata still nak tengok jugak citer best nie.....petang nie asben aku tak main tenis, leh merayap sat tp mydin beli bahan nak wat kek batik LAGIIIIII.....esok asben aku kena bawak potluck kat ofis die..... tiap kali buat potluck, tiap tue jugakler kena wat kek batik.... tekak nie teringin nak makan kfc chikeroni tue.....sedap jer nampak bila time iklan tue....nyum3.....layan ajelah bebelan aku nie......hehehe

No comments: