Tuesday, July 28, 2009

::TAG BY IZAN::

1. Nak tau sangat nama singkatan korang,umo dan dok mana....???
ye laaa..kekadang keliru gak nih...klu dah tau...nak save,lpas ni mudah la nk ingat...he2...
Nama penuhku NORIZAN (sama cam ibu HNI tue...), Nama singkat ejan.... senang jer nak ingat kan....

2.Tiap2 hari ke korang bukak Blog nih???..biasa kol berapa??lama tak?
yes! tiap2 hari aku bukak....takde masa tertentu tuk bukak....

3.Bila dah on kat Blog...apa yg korang buat ek???
memula tengok sape yg komen kat post aku...pehtu tengok blog2 member yg update....baca2...pehtu lawat blog org lain plak....tambah kenalan kaedahnyer.....

4.Penah tak sedang asik melayan intenet ni...korang telah abaikan sesuatu....?
No...no...no...... even aku nie nak masuk blogger tegar tp aku still dahulukan keje yer....

5. Macamana cara korang masak maggie ek
bukak megi letak dalam mangkuk n curah air panas....siap n makan!

6. hubby korang tau tak korang ada blog ni....penah tak hubby korang baca blog korang????
of course tau coz die yg setup blog nie.....die baca n kadang tue tinggal komen jugak....

aku kasi tag ini kepada :
NOJAH
NOGHA
NOGIDAH (GDAH)
NOLONG (ALONG)
NORECHA

No comments: