Monday, July 27, 2009

Memandangkan aku membawak (nampak sangat aku paksa mak aku follow aku, hehehe) mak aku tuk stay ngan aku dalam bulan nie.....maka lyna tak dihantar ke taska..... kalau dulu, lunch hour aku p taska, tp sekarang lunch hour, aku balik umah tuk jenguk mak n lyna.....so thari tadi aku balik umah ler....bukak jer pintu, lyna sambut aku ngan walker die.....tersengih2 jer.....suka yek, mama balik umah....terus nak melekap ngan aku.....
bukan main riuh lagi sore die kat umah.....nampak sangat lyna riang ria bermain....mungkin agaknya die main sorang2, takde sape kaco.....kalau kat taska tue, mesti kawan2 kaco or rampas permainan die kan.....oooo ye....lyna skang kena batuk n selsema....batuk tue leh tahan teruk jugak.....geram jer bila dengar die batuk tue.....kalauler die pandai buang kahak kan bagus....skang continue makan ubat.....harap sangat jgn sampai kena sedut gas....

lyna with mama.....aci kan tangkap gambo cenggitu, hehehee


.....pandang gambo2 nie....dah besar dah anak dara aku....

3 comments:

Miss Moon said...

dear , u preggy keeeeeeeeeeeeeeee

congratsssssssssssss

Unknown said...

ejan, lina nak dapat adik yer.. wah, besh nyer.. nak jugak.. anyway congratss..

::Kak Sambal:: said...

ehh...mana ada preggy....tidak sama sekali...