Thursday, July 16, 2009

::HARI TAK BERBELANJA::


Ari nie 16 Julai 2009 bersamaan khamis.....bulan islam bersamaan 23 Rejab..... Ari ni diwar2kan ari tak berbelanja.......kat ofis aku duk ada tepek brochure tue......pehtu tadi dengar hot fm, fara n faizal pun cakap mende yang sama.........adakah aku akan ikut?



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.




JAWAPANNYER TIDAK! Coz pagi tadi before kul 8 aku telah membelanjakan duit aku sebanyak RM2.70 yerrr tuk membeli bekpes iaitu nasi goreng + tempe goreng + kuih 3 ketul = RM2.70...... kat kafe tadi pagi, aku tengok ramai jer org berbelanja @ minum pagi.....bukan aku tak sokong kempen nie, tp aku lapo.....camne tue? Aku kena makan, kalau tak makan, nanti aku pening coz perut dah masuk angin.......sila jangan tanya, nape aku tak poser ari nie.....hehehe.....thari nanti, aku tak pasti sama ada aku berbelanja atau tidak.....mlm nanti konpom tak berbelanja coz masak kat umah kan........

7 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

ari ni jugak besday arwah bapak aku

::It's Me:: said...

ye ker izan...ko janganler cenggini...wua...teringat kat ayah aku....

:iBuAfiQah: said...

tadi kat hot fm baru tahu..
aku beli gak la hari niey..

::It's Me:: said...

irnie...tu kiranya ko terbeli lerr...hehehe

~aSHa~ said...

lor tak tahu pun mmg ada kempen ini...ermmm aku dah terbeli mcm2 pagi tadi...scoth emolsion tuk anak ke taska, roti, dan jugak metro...ermmm tu je setakat arini..brekfes kat sini don wori..ada pantry sediakan..

SyaNa said...

makan takpe kot..
tp benda2 len tu kena tahan la kot ari ni
esk bleh la soping balik
dia 1 ari je ke??

::It's Me:: said...

asha....ko tak tau ker...aku pun tak tau tp disebabkan ofis aku ada tepek brochure tue baru aku tau...hehehe

syana, takpe kut makanana....kang ada plak rakyat malaysia mati tak makan...hehehe