Wednesday, July 29, 2009

Asalnyer aku pakai tudung bawal kaler biru ari nie....pehtu tadi kak wan aka member ofis aku datang tunjuk tudung baru....tudung ala2 ariani dan aku pun mengetestler...ambik kaler biru....tup2 sesuai ngan aku.....ape lagi, sebelum dirembat org, baik aku rembat dulu kan....hehehe....takut nanti putih mata.....kak wan suruh aku pakai terus coz matching ngan baju aku....biar betul....dalam ati memang nak wat camtu jugak.....setelah dipujuk2....aku pun terus pakai....nasib baik tudung nie tak berkedut sangat....lagi best, buleh bayo tudung nie gaji bulan 8.....yg jual tue member jugak.....wajib bayo bulan 8 yer.... dah pandai buat utang, pandailer bayo kan.....tak gitew!!!!!

tudung baru kaler biru.....ada bintat2 kaler sikit kat awning dier....

4 comments:

Echa said...

cantik.... baper tu ije.. lawo ar.. kenan aku...

::It's Me:: said...

RM25 jer...lawo yek...tudung je ke yg lawo...tuan tudung?hehehe

reen said...

kak ijan
sesuai ngan kulit kak ijan yang gebu iteww..

::It's Me:: said...

reen...dalam maksud gebu itew...hehehe