Thursday, June 11, 2009

::PRESENTING BABY POJIE N AMY::

Semalam aku ada wat entry nie kan, so semalam kami p ler melawat baby amy dan pojie

nak tergelak bila teringat kata2 pojie semalam...."ejan, hang ambik gambo anak aku, letak kat blog hang tau, nanti aku bukak blog hang".... dan gambo2 nie pun papa pojie yang snap, aku tukang publish kat blog aku jerr.....


now, presenting baby pojie n amy

baby tengah isap susu fm....terpaksa beri coz baby lapo...menangis2 lapo....cian baby...susu mamanyer ada tp tak kuar lagi...maybe take time tue kuar....

see...baby dah tido kekenyangan.....comey...muka bulat, rambut lebat....ikut muka sape, tak pasti lagi....muka papa ke muka mama yek....

dah scan kata boy kan....maka meka nie beliler sarung tilam kaler biru, gambo katun tom n jerry lagi.......sekali kuar hello kitty daaaaaa, hehehe

nama baby belum ada lagi coz meka duk cari nama baby boy jer.....tp semalam aku duk dengar papa pojie duk sebut nama akma jer.... kita tunggu ajelah nanti ape nama baby yek.......

aksi lyna bila jumpa adik

(p/s: pojie, aku dah publish gambo baby hang......harap hang puas ati noooo)

1 comment:

♥cikmOt♥ said...

takpelah,...anak sulung tak kesah sangat boi ke girl...janji sehat dan walafiat udah...kan...kan...