Wednesday, June 10, 2009

::SEPETANG WITH LYNA::

Semalam aku ngan asben p keje naik kete asing2 coz thari asben aku ada hal kat luar...maka aku drive sang kancil....kalau naik satu kereta, susah plak coz dah memang jadi rutin aku thari jenguk lyna kat taska...
Makanya,lyna harus diletakkan di dalam carseat yer puan2...aku beli carseat yg jenis duduk punyer so sekali lagi harus diletakkan bantal, kang lyna terperesok plak.... sengaja aku beli yg duduk, untuk longterm punyer..... perbelanjaan berhemah katakan....hehehe
So nie lyna time aku ambik kat taska petang semalam....
letak jer dalam carseat...mamanya nak snap2 gambo, panggey cik lyna nie, tengok lyna malas nak pandang....notti yek...tp muka dah nak senyum dah tue....shy2 meow plak....nak senyum, senyum ajelah....hehehehe

pehtu....terus senyum getik....banyak akal yer kamu cik lyna oiiiii....

(nota: on the way semalam, rasanya baru jer 5 minit gerak, cik lyna wat 'kueh' dalam kete...duduk cam tak selesa jer dalam carseat tue.....dahler ada bau...nak tak nak mamalyna pun terpaksa cium bau tue....ekon kete pasang, lagiler semerbak....nak tutup ekon kang, paneh plak...nak tak nak, mamalyna kena REDHA jer mencium 'perfum' tue.....)

3 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

hehehe...sungguh² semerbak tu...hahaha

.:fyzz:. said...

fuh dpat ku bayangkan aroma perfume tuh huhuh...bagus la beli carseat cam nih...leh guna sampai dier besar kan..

Mama Lyna said...

memang semerbak u olsss...kembang kempis idung aku dalam kete tue...