Friday, June 5, 2009

::NI SANDAL AKU::

- Ni sandal aku yg aku beli ngan duit sendiri

- Ni sandal aku kaler grey n saiz 9

- Ni sandal aku yg aku pakai hari2 p kerja

- Ni sandal aku yg aku pakai time p ambik wuduk kat ofis

- Ni sandal aku yg aku pakai time jalan2 ke mana saje

- Ni sandal aku yg amat selesa bagi aku

- Ni sandal aku yg keberapa.....ntah, aku pun tak tau....manyak sangat

- Ni sandal aku yg telah dicacatkan oleh En. Mohd Hilmy @ asben aku yg tershinter tue.....wuaaaa

korang pasan tak, kat tengah2 tue ada bunger....bunger tue dah tarak coz ntah camne asben ai tue pijak sandal aku, abis bunger tue.... abang nie...ejan pun tak tauler pesen camne abang jalan....abis semua ranap.... Cuba jalan elok2 sikit....Sandal nie ok lagi tau...still good condition, cuma bunger jer takde...sayang woo....

ni bunger tue....ermmm pasni kena cari tukang kasutler coz nak letak bunger tue balik.....

6 comments:

.:iZ-AnN (",):. said...

ni plak sandal aku...sambil tunjuk sandal kat kaki aku ni ha...

Khalsyaza said...

ish..ish..ishhhh... besornya siper dier....

U-jin said...

pakai glue x leh ker..glue hat kuat tu

Khas Lysha said...

la.. sampai tetanggal bunger nye kena pijak.. blh tampal balik ni..

~aSHa~ said...

size 9? jauh tu dari aku..eheheh..jgn mare beb

Mama Lyna said...

khalsyaza...saiz 9 tue selesa sikit (ayat kaber nie)...

U-jin, Khas Lysha...tue ar...cadang nak cari gam, tak cari2 lagi...sayang sandal tue, selesa sangat...