Monday, June 8, 2009

::MY NEW WEAPON::

Kalau korang nak tau, Lyna dah ada new weapon tau!tuuuuu die korang nampak tak...kaler putih cam blur2 jer kat dalam mulut die...gg ler tue...baru naik sebatang n sebatang lagi akan menyusul kemudian, bayang2 dah ada dah tue.....for information, lyna dah jarang bf yer...sedih aku coz aku berniat nak bf lyna selama mungkin, tp lyna takkan isap jika die berjaga....lyna akan isap malam jer dalam die mamai nak tido tue....dengan demikian, maka susu cam gantung pun cam berkurangan coz 'no demand no supply'....
tp semalam tergerak ati aku, nak kasik bf time die jaga, die isap main2 thennnnnnnnnnnnnnnn die telah menggunakan weapon baru die tu.....menjerit aku.....rasa nak nangis jerr.....cam rasa nak putus, memang lyna gigit sekuat ati u olsss... muka die time gigit tue, sebijik cam dalam gambo tue....cuba korang bayangkan.....

4 comments:

bukhairiah said...

pergh...aduh bisa nyer...penah rasa gigitan nie..mjerit dbuatnya...nasib xputus kan?heheheh dia leh main asah2 plak

Anonymous said...

tu br rase bile ade sebatang je gigi weh... klu dia nk benti isap skang xmerasa la ko kna gigit gigi atas bawah... nangis weh... nk marah kang sayang sgt... klu apak dia yg gigit ni harus mkn penyepak...

nota : daryn kdg2 pn dia gigit nipel ai... ai jerit sekuat ati, dia lepas la... adeh la

♥cikmOt♥ said...

hehehe...tu kalu gegirl yang gigit dah nak hmpir ptus...ni dak irfan ni...tak tau lah aku bila dia dah pandai menggigit nanti...maunya ada aku terkencing tahan sakit ni...huwaaa...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

comelnya gigi dia ;-)