Monday, April 20, 2009

::SAYA DEMAM:


Ni muka saya bila saya demam...saya demam pada ari jumaat lepas, nasib baik mama saya ada di rumah...Mama saya letak pengetest demam tue kat dahi saya, sekali mama saya tengok 39.5'! Mama pun telefon ayah saya n suruh ayah saya pulang ke rumah dengan segera.... Ayah saya plak pergi keje lambat ari tue kerana tido lambat sebab tengok BOLA (ayah, maafkan lyna sebab bocorkan rahsia ayah).... tak lama lepas tue, ayah saya pun balik n kami pun zasss ke Klinik Lita Alis.... bila masuk bilik doktor, doktor tue check saya, cek demam, tekan2 dada2 n ntah2 ape lagiler, saya cuma buat muka seposen jerrr..... pehtu doktor tue bukak peti ais n ambik ubat.....doktor cakap, nak masukkan ubat tue kat montot saya....doktor tue suruh mama bukakkan pampers....uwaaa.....saya pun menangis sikit...saya menangis bukan sbb sakit dimasukkan ubat coz sebelum doktor masukkan ubat tue, doktor letak gel dulu tp saya menangis sbb montot saya telah ter'cemar'..... Alhamdulillah, saya dah sembuh kerana berkat mama dan ayah saya MEMAKSA saya tuk makan ubat....

2 comments:

..nOj.. said...

ala tomei tomei... toye je muka dak demam...

nota : jeles tul rambut budak ni... meh bg sket kt kak daryn

MAMA REEN said...

kesiannye dia
biasala orang nak beso kan
hehe...