Sunday, March 8, 2009

::LYNA FIRST FEEDING::


haaa...ni bubur lyna...masih dalam piuk....ada ruper bubur ker...cam rupa nasik jer kan...hehehhe....sebenarnya aku terkurang letak air....tup2 aku tengok dah tak cam rupe bubur, dah jadi nasik lembik dah...yg first nie aku masak nasik + ubi kentang....


ok....ni bubur tadi yg telah siap diblend....

haa...nie rupa lyna first feeding...abaikan muka lyna dah ada merah2 kat pp tue...die nie kulit sensitif sikit @ fragile...hehhehe. cam muka pelik jer. mungkin die fikir...mende alah apeler yg mama aku sumbat dalam mulut aku nie.... time nie die makan bape suap jer...aku pun tak reti camne nak tau die tak nak...aku suap, die nganga...suap lagi die nganga pehtu lama2 aku tengok die duk asik nak capai sudu jer...aku berentikan ajelah...
second die makan, aku tak ambik gambo...mak tok die buatkan bubur nasik + kentang + ayam...

3 comments:

~aSHa~ said...

tupperware tu sama dgn bb nye...sedebik kaler...

*Miss Geli^ said...

letak la ayam skit, carrot skit. kasi banyak skit makanan berkhasiat tu. lagipun ko blend kan?

.:Iz-aNn (",):. said...

permulaan yang baik...banyakkan lagi sayuran, cam brokoli, bayam...khasiat ni weii...hehehe...