Monday, February 16, 2009

::Dua jam SAje::

somiku outstation start semalam sampai jumaat nie ke penang, aku cukup boringler die outstation... takde org yg nak aku bebelkan...hehhehe...makanya hanya aku tinggal berdua ngan lyna. 6 ari 5 malam tue... Lyna plak duk meragam mcm tak leh ilang aku langsung. kalau boleh nak aku duk tepi die main2 ngan die...haii anak, jgnler ko dera mamako nie...nak masuk dapur minum air pun dia nangis... camne nak wat xtvt dalam toilet nie...tp aku wat jugak secara marathon,hhehhe....Dijadikan citer, dalam kul 3 somiku dah gerak p penang. Aku ape lagi, kemaskan ape2 yg patut kat umah aku tue. gosok baju tuk 5 hari, lipat baju n kemaskan beg lyna utk bwk ke nurseri....Malam plak aku cuma mkn roti jer...(diet2 @ malas nak masak)... pehtu ready to sleep... tp kan dah pesen aku nie memang penakut...dari anak dara sampai jadi mak org...aku memang penakut.... laki aku pun dah tau perangai aku sangat2...aku dah pasang 2 lampu kat umah aku tue, tp still tak leh lawan perasaan penakut aku tue... dipendekkan citer, malam semalam aku cuma tido 2 jam jer..pagi nie bangun, pala aku rasa cam weng jerr...pening2....

nota kaki tuk nogha : aku tak letak gambo coz aku tak cool sekarang, aku tengah huru hara...takkan aku nak letak gambo mata aku yg tak tido plak...gilo apo! heehhe

7 comments:

♥cikmOt♥ said...

lor kalu rasa takut lagi...meh ar numpang tido umah aku...aku ni kalu takat tinggal berdua ngan anak kat umah masa somi aku keje luar ok lagi...jangan suh tinggal kat kampung sebelah umah kawasan perkuburan...memang sah² la aku penakut...

nota:jangan kata kawasan perkuburan...kawasan kat umah nora tu pun buat aku seram...takutlah...hehehe...

Ahkak Geli said...

Siot je la kan zan?
hehhee..sekarang ni aku kurang takut..sebab tetiap ari aku g keja dari PJ..bahagianya rasa pagi pagi satu kereta ngan laki..tapi aku hantar dia LRT je, perjalanan aku plak jauh..ampeh

.:fyzz:. said...

penakut ghuper hg ejan..apa la...ingt kan aku sorang je penakut..huhhuhu...

~aSHa~ said...

ceh..aku lagi lama idup sorang diri dgn anak...uhuksss...mula2 takut..tapi kengkadang best gak..sbb takyah balik keje nak berkejaran masak2 lak....ahahaha

♥cikmOt♥ said...

ko memang...pemalas tul..

~aSHa~ said...

uish izan..aku dah rajin kan..kalo ada suami kena rajin la....bukti tu kan dah ada....gambo masakan...arini nak letak lagi..ada byk lagi ni *peace*

Ghazali al Omar said...

alah..apa nak ditakutkan...zaman skrg ni hantu dah jadi kawan manusia dah..dia x payah nak takutkan org dah..kot2 dia pulak yang takut kat org.mana tak nya..kalo g jalan kat bukit bintang ke atau sekita ibu kot awaktu malam2 leh sangat jumpa hantu kepala hitam...faham2 jer lah yer....