Saturday, January 24, 2009

Boring...

ermm cuti raya cina nie aku duk umah jer kat pjaya nie... balik lipis minggu depan... balik kedah pun tak coz PIL aku duk tengah bercuti ke dubai. ari kamis n semalam aku EL coz Lyna tak sihat, duk selsema n batuk. aku rasa maybe jangkitan dari bebudak taska. biasaler duk reramai nie senang dpt penyakit. Cian Lyna... aku tengok banyak jugak kahak n mukus2 die tue. nak jalan pun tak berapa syok, takut die meragam tengah jalan, haru aku dibuatnyer nanti. tak tau nak citer ape dah...tatatititutu blog....

1 comment:

fyzz said...

ijan wahai ijan..hg ingat aku dak oi..aku la pijot..niway bila balik kedah mai la umah aku..takpun calling2 la aku...ko sihat ka..baby ko dh baper bulan? ok chow