Monday, March 30, 2015

Cinderella

Cinder - Ella
Cuti sekolah aritu, mmg tak kemana-mana
so kesian kat lyna
bagiler reward untuk dia
so mohler kita ke GSC IOI City Mall

ai try booking online jumaat petang
asik tak boleh nak bayar
tag maybank tak dapat
tag cimb pun tak dapat
so balik umah
ayah lyna booking via mobile
Alhamdulillah dapat
lega rasa coz tertunai hasrat di hati mama dia

wayang kul 9.30
kul 8 kuar, makan2 kat depan inspen tu
pehtu terus ke IOI City Mall
parking kat 'A'...situ senang
masa booking, beli jugak ecombo popcorn
legaaa sebab tak yah que panjang
kalo nak tambah beli popcorn pun boleh
ecombo tu agak mahal... tp takpelah
nak cepat punya pasal, hehehe

Keseluruhan citer for me
biasa-biasa jer
kisah dongeng kan
citer pasal kekejaman mak tiri dan adik ipar dia
dirangkum sekali
takde aksi maki hamun bagai tp kita boleh paham
kekejaman mak tiri dia camne

Scence paling suspen bila detik 12 malam
yang cinderella bertukar semua
yg labu ajaib, cicak, angsa dan tikus semua bertukar ke bentuk asal tu

so far tengok lyna happy...diam terpegun jer tengok
Iman? dia mamat otomen... citer camni tak jiwa dia
berkuntau bagai dalam panggung tu
sabo je melayan

Ingat nak bawak dia tgk barbie
tu plan ajelah
tengokler nanti...bawak ke idok

4 comments:

syawalsimpsons said...

tak tengok lagi citer ni..bila nak tgk..kalo ada BFF mcm lyna sedap la tgk kan...bawak hero2 ni, alahai, kang semua tidoq

eima said...

ai beli cd je la ...keh keh tgk dlm keta

Nad MamaZN said...

mama bawak kakak lyna tgk barbie, papa bawak iman tgk cicakman, hehehe

Afne said...

ejan, rindu nk baca entry2 awak. lama menghilang. klu ejan x komen tu afne x perasan awak dh aktif blk. keep on blogging sis :)