Thursday, October 18, 2012

IMAN Makin Mengganas

 Asik citer pasal die je kan.... maklumler...die hero terhangat kat rumah tue...
sorang lagi hero... dah sejuk sejat dah, hehehhe

Kisahnya, ai pun tak tauler bape lama bertahan meinan nie
dulu2 ditolak2 dengan kaki... 
sekarang nie, dikepaknyer terus ranap meinan tue... 
dahler ranap...die p angkat plak tiang2 cam gaya angkat berat... 
pehtu lempar manja2 meinan ke tepi...
ni baru nak masuk 4 bulan... agaknya bila dah 6-7 bulan, ada jugak meinan ni ke tong sampah!

**memang berbeza anak laki dengan anak pompuan**

5 comments:

syawalsimpsons said...

betoi2 ganeh ni

JaSSNaNi said...

kikikikiki... iman dah tunjuk skill dia.. syabas iman.. satu prestasi yang membanggakan.. :)

Nad @ MamaZN said...

Baru la boy..... ;)

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

memang beza la kak...hehehe..
contoh kalo nak susu..dan dan tu jugak nak..kalo idak nangis cam kene sebat tau..

shafriza said...

setuju, mmg beza sgt lah.
Yang dekat umah tu lani sibuk bertumbuk sakan dah, tak padan baru setahun 7 bulan.