Thursday, March 8, 2012

Fasha Sanda Nak Kawen Dahhhh.... Fuhhhh Lega!

Info Lanjut : DI SINI

Kenapa nak kawen kat Bali yer...
Kalo tak nak kawen kat masjid wilayah, kut2 terimbas kenangan berkawen ngan Nora Danish... Masjid putrajaya kat ada... Masjid kat kg ai pun ada jugak, ehhhe
nak suasana pantai kut... agak2 ada ke rombongan dari pihak pengantin lelaki... 

4 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Mamalyna
dunia zaman kini
ada masjid MAHU cari BALI lagik.

::Mamalyna:: said...

Dila, nak sosana pantai kut... lepas akad nikah.. leh pakai dress labuh2... baling2 munger...cium2 mulut!

Ameh Wahab said...

dah terikut² cara kafir macam tu la jadinye...huhuhu...

sue zainun said...

ada benda xkena la tu..jejai pon satu..adoiii susah nak ckp..ckp lebih2 nanti kena saman sejuta lak ngan jejai nanti...kekekeke..apapun i xsuka fasha ni..maaf ye..:p