Wednesday, February 15, 2012

Malam Pertama

Semalam 'malam pertama' tanpa ayah lyna
ape yang kami buat.... petang pas ambik lyna... ai bukak kulit popia
lyna layan boboiboy yang tak tau berapa episod dah die layan... tengok kat youtube jer
Pehtu mandikan lyna.. siap2 die
then ai gulung popia sorang2
dah siap gulung, terus siap2 p antar popia kat jiran n Linda di presint 14


balik rumah ngam2 kul 9 mlm... terus layan Vanilla Coklat
disebabkan minggu lepas best... terus continue tengok plak minggu nie... tp tipikal melayu punya story lerr
nak gagalkan or nak kecohkan org yang tengah bahagia... mesti ada org jahat nak aniaya... setakat scene...letak pil dalam air...pehtu minum n terus pening...pehtu org jahat terus ajak masuk bilik then nanti konon kata si kena aniaya nak rogol2 ler... asiiiiiikkkkk tu jer... boring plak! yang penting Izara Aishah sangat comey semalam ngan baju putih ngembang-ngembang:)

sambung balik citer... sebelum tido, dah tarbiyah lyna dekat 50 kali kut... 'esok bangun awal... jgn nangis... bangun terus mandi... pakai baju sekolah kaler oren... pakai tudung'... Kul 10 malam ai dah naik atas tido... lebih kurang kul 10.30 mlm, kami dah beradu dah.... owhhh yer, pasal rumah, mmg ai manggakan semua pintu2 yang boleh dimangga, hehehe....

dan pagi ni, alhamdulillah... lyna bangun dengan baik sekali... takde nangis2... ai p iron baju, tengok die bukak baju, pehtu bukak suar, bukak pampers... n terus p masuk bilik air sendiri...sendiri jugak pasang shower tue... goood girl! fuhhhh...lega ati maknyer! 
gambo lyna yang comot! skang nie asik ckp 'terbaekkkkk!' pengaruh atok boboiboy tue

4 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

terbaikkkkkkkkkkkkkkk ;)

p/s: kak ejan, a'ah kurung moden
tp saya pakai cam nampak lagi gumuks wpun mmg keadaan sedia ada camtu, huhu!so, saya dah selamat jualkan pada adik saya yg kurus murus, biar die plak nampak gumuks :)

~aSHa~ said...

terbaekkk....lawa gambo tu

eima said...

comey lyna ....

syawalsimpsons said...

lyna mmg terbaik.....best...