Friday, February 10, 2012

Cuci Cuci Services

 Boleh hire budak ni utk cuci kereta anda
tp budak ni tak boleh cuci semua body kete luar dalam
hanya boleh CUCI RIM TAYAR... Ulang suara... CUCI RIM TAYAR SAHAJA!
 gareh...jgn tak gareh:)
Cuci sambil duk bersimpuh tau... teserlah keayuan di situ youuuu....

tp bak kata ayah budak ni.... cuci cam tak cuci jer, main air jer lebihhhh, hehhehhe

3 comments:

eima said...

fahim hari2 nk cuci keta...klu ko dgr bunyi die menjerit tuh ... kena tarik masuk dlm rumah la tu ..kadang tu dekat setengah jam lebih die dok bazir air....eeeeeeeiiiiiiii

::Mamalyna:: said...

eima, ni basuh malam... tengok mood ayah die... lyna ni pesen, kalo die nak main air ke ape ker kat depan rumah tue... kasik jirus air kat die... then die basah kuyup pehtu for sure mmg die nak masuk rumah, hehehe

@lfidah @dim said...

wah lyna dah jadi gadis cuci yea..hehehe..blh mama bukak bengkel nie..