Wednesday, December 14, 2011

Sama Tp Tak Serupa

 Tiap kali tengok MasterChef... n bila tengok Chef Zubir
mesti terbayang wajah dato ni
Dato' Jamil Khir Baharom

muka diorang lebih kurang sama kan... ke pada pandangan mata ai jer yang nampak meka sama?

Adik beradik ke?
yang pasti meka org Kedah

7 comments:

umilia said...

ha ahla..aku dok nak pk chef tu ikut muke sape..ko tnjuk ni br ingt..ade bau2 kacang kot..hehehe..

eMMe said...

hensem lagi dato' Jamil....
u layan master chef ekk....
layan sikit2 je.... hehe.

.:Mama Dhia:. said...

eh..ha'ah ler kak..patut la macam penah nmpk jer..

ibuafiqahhuzaifah said...

sama tanggapan cam aku gak!dah la sama cakap utara,ketinggian pun sama..
banyak yg seghupa la..

tp aku soka chef Joe lagi..huhu

.:fyzz:. said...

ejan..ada sorang lagi pelakon yg muka iras2 depa..nama apa la..lupa ..tp selalu belakon jadi pakcik2 la..

maszmadi said...

erm, x tgok rancangan tu coz xder astro.. hoho

tapi tgok gambo ni mcm sama la dorang..

Seri said...

owh, chep zubir tu bos i pya in laws..