Thursday, December 8, 2011

Alhamdulillah... Getting Better

setakat hari ini, alhamdulillah... ciken pox lyna dah beransur sembuh
yg berair tue masih ada 1 biji kat jari die yang tak pecah2 lagik... yang lain dah pecah n now tinggal parut yang berkeruping tue... yg time ni ler mudah berjangkit kan.... Mintak sangat2 dengan Allah, ai tak kena lagik... ai baru jer kena tahun 2003 ari tue... dah keje n dah tua, baru nak kena... 

Ari tue p taska, coz nak bayar yuran die utk bulan dec... ai cakap ngan cikgu, ai bayar separuh jer coz lyna pun ai tak hantar ke taska... nasib baik cikgu tak cerewet... ehhh lagipun takkan nak jugak hantar kan... penyakit yg boleh berjangkit... kang kena kat kengkawan die... susah plak!

Nasib baik ciken pox yang naik kat muka tue tak tinggalkan parut yang ketara... tp ai rasa ibu ciken pox kat dahi tue memang akan jadik parut kekal kut... ai belek2, tengok kemain besaqqqqqq n tebal jer kuping kat situ....

3 comments:

Lady Lavender said...

Alhamdulillah
Lega ati mak pak bila anak dah sihat macam selalu.
Anak sakit, mak pak ni lagi sakit sebenaqnya kan...

maszmadi said...

alhamdulillah, erm nanti kn wat palstic sugery kut nak ilangkan parut tu.. hihi

mama sara nur said...

salam singgah dan salam kenal..
mama sara nur blogsport..