Thursday, November 3, 2011

Muka Ada Sinyummmm....

Amacam kengkawan.... semalam layan citer Soffiya... muka ada sinyum kan... 
takdelah muka masam mencuka coz geramkan perangai si fiona tue
Nasib baik si Sofi tue tak wat perangai lembik dah.... ni asik2 redha jer ape yang fiona buat kat die
kan elok berkeras camtu... takdelah kita penonton nie tak rasa geram


Akhirnya Haris dah bitau Ilyas pasal fiona curang n mengandung anak haris
Ilyas pun dah tau yang fiona sebarkan gambo soffiya
Akhirnya jugak kamal dah tau pasal fiona


Meh kita sama2 tunggu petang nie... ntah ape bende taktik maktik fiona tue

8 comments:

NinaAz said...

tu laa....geram tengok fiona..puas hati kena tampar..padan muka! hehe..nantikan petang nanti =D

http://danishninaaz.blogspot.com/2011/11/lose-weight-lose-inches-ask-me-how.html?

| SUE | said...

hahahaha besh je tgk fiona kantoi

ejaMaria said...

hehehe... tak sabar... tengok apa jadi kat Kamal bila dia tau Fiona dah kena cerai...

Zana Nordin said...

he he he..
like new soffi...
bagus camtu..
padan muka fiona..
ha ha ha.....

.:fyzz:. said...

ok aku nk tgk petng nih..

SYANI said...

Padan muka Fiona tu kena cerai dgn Ilyas. Tak sabar nak tunggu sambungan petang ni..

Sidratul Muntaha said...

bersungguh2 ejan melayan mlm tdi sambil buat popia yer...
hihih..
pelakon baru tu bagus la berlakon

Nad @ MamaZakwan said...

ptg ni final episod kan?
sbb mggu dpn dh ade citer baru..

er, kak ejan, buat sinopsis utk citer cinta elysa plak, bleh?
selasa aritu tak sempat tgk, hehehee =p