Thursday, October 6, 2011

Roti Canai Melayu

 Memang asik cakap ngan asben yang ai nak makan ROTI CANAI MELAYU... maksudnya, melayu yang buat.... tak mo mamak2 nie... coz pada ai, roti canai mamak cam ada baunyer dan rasanya bukan sodap sangat pun...

Walaupun ada 'roti canai melayu' kat foodcourt presint 9 tue, ada sekali penah order tp punyaaaaaalerrrrr lamaaaaaaaaaaaaaaaaaa mau dapat.... punah lagi harapan!

Tup2 ari isnin lepas, ada pakcik asben datang rumah antar 'ROTI CANAI FROZEN'... homemade:) roti canai ni memang mereka buat sendiri dah memang dijamin sodappppppp!!!!! rasanya dah femes kat batu pahat... memang ramai pembekal ambik roti canai ni ngan mereka... Hepi sangat2 coz akhirnya dapat jugak ROTI CANAI MELAYU

so ape lagik.... panaskan butter, n kasik panaskan itu roti canai....
seeee... dah masak... garing kaler koko-koko gitu
makan panas2 sambil cicah sambal sardin ngan susu 1 malaysia

SODAPPPPP WOOOOOO.... 5 keping roti canai, sekejap jer licin

**anak beranak sedara mara meniaga frozen:)

7 comments:

sofea fayyadh said...

sedapnya...
jadilah agen kat area putrajaya pulak.
kongsi2kanlah keenakkan roti canai melayu tu kat kami sama..

:)

{ e'mie } said...

ejan..nak order macam mana?

ummiaqeef said...

sedap tu.. mkn ngan sambal tumis pun sedap nih..

Zana Adieyza said...

kak, jual la roti canai ni pulak.. boleh org Putrajaya rasa.. hihihi

.:Mama Dhia:. said...

dapnyer..... tak de jual ker??

maszmadi said...

erm... lm x mkn roti canai frozen..... nak kn pi cari balik nnti nieh...

eima said...

sedapnye roti canai... sepanjang nagndung ni fav aku adalah roti canai ...