Wednesday, October 12, 2011

Okey ke Tak Okey?

 Orang lain dah berkurun lama pakai tudung jenis camni... tp ai baru nak cuba
coz takuttttttt..... takut ternampak wajah ai yang ayu ni bulat dari biasa, hehehhee
masa besday lyna tue, ai cekalkan ati pakai then ai pakai lagik
nak cover kebulatan muka, harus ambik gambar dari arah sisi kan:D

Okey ke tak? kalo okey, ai nak tambah koleksi... kalo tak okey, cukupler yang ni saje

9 comments:

syawalsimpsons said...

ok kakak...comey saja

Nad @ MamaZakwan said...

ok jek..
bertambah comey ade la ;)

Ya ALya said...

cantik...sila tambah koleksi k......

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

comei.. cuma nmpak tembam sket.. tp ok pe.. seskali tukar style.. fresh sket..

ummiaqeef said...

ok je pun..hehe

MRS. K said...

buat muncung la inner tu.. kasi tetas skit

dakcik said...

ni syria ke kak ?
comel jek..tetas ckit iner tue bg muncung..=)

Anonymous said...

emm kasi tetas gak inner tu, nana pun muka bulat gak ...belasah je apa orang nak kata. Sila tambahkan koleksi anda ye hehehehe

iera me casa........ said...

mamalyna..ok sesaangat..cun woo.. nampak mudaaassss.. hehehe