Thursday, October 20, 2011

Bila Tengok Citer2 Ni, Trasa Mau Masukkan Tangan Dalam TV, Tumbuk Meka

 Bila tengok citer Cinta Elysa... tengok jer Zila Bakarin yang tengah gatai mengela tue, trasa mau p tumbuk2 muka die... Gatai n gedik sangat....

Bila tengok citer Soffiya plak... rasa nyampah + sakit ati ngan Fiona
Jahat bebenor... cam episod semalam, boleh die p letak ubat gugur... die lagi teruk, pregnant anak org lain....

Ni bila penonton dah emo... tandanya meka berlakon dengan bagus kan...

Tu citer cinta elysa, nasib baik seminggu sekali jer... so sakit ati cuma sekali
Tp citer Soffiya, 4 kali seminggu tue... so 4 kaliler sakit ati

10 comments:

NOR said...

he3x...same3...

HaiDa HiDa said...

hehee.. sama la, geram tul tgk 2 watak ni..

mamyharraz said...

haha setuju sgt =P

dua org ni mmg gerammmmmm jer haha

eMMe said...

hahahha!!! leh tahan emosi Ejan, petang ni kite tambah lagi kegeraman kita, hahahaha...

Nad @ MamaZakwan said...

sama la kite kak ejan, hehe..
naseb baik tak tgk tahajjud cinta jgk, hehe

e.l.i.z.@ said...

hahahhaha betul²...lg geram tgk skandal si yasmin tu..mmg muka gatal

ejaMaria said...

hehehe... sama la kite pun geram...

iduraz said...

hehe...nak join tumbuk skali la boleh?nyampah ngan dedua..jahat..lalala

mamalieyna said...

hahaha...betul3x..suka tgk 2 citer ni + sakit hati giler dgn 2 watak ni..huh~..~

mamawafiq said...

betul3x... dalam citer soffiya tu meluat gak ngn azhar sulaiman tu.... bukan nk selidik dulu.... pastu.... lembut sangat... die mmg xreti marah erk.. kalau marah pun cam x gerun je....