Wednesday, September 21, 2011

Baraan Raya - My House

 Ni kejadian malam semalam... memang hanya geng Baraan Raya sahaja... tak panggil kengkawan n jiran2 pun... jiran-jiran ngan kengkawan - next month yer... Insya Allah

alhamdulillah, berjalan dengan lancar dan sempurna.... fuhhh! nasib baik lauk mencukupi.. maklumler, ai ni masak tak bape terer... cth, 20 org makan, nasik nak masak banyak mane, lauk ayam bape ekor, haaaa bab tue ai masih tak mahir... ramai geng baraan hadir, cuma 2 keluarga tak dapat hadir iaitu Sofea ngan Jieja... TQ buat kak Elle n abg shuk yang sudi datang dari Puchong

ni menu semalam
Nasik putih + ayam masak lemak cili api + sambal sardin + kacang panjang goreng telur + kepok + air sarsi + tembikai
 mood baik, so nak pakai tudung... pakai jer nak... paling lama boleh tahan, ada dalam 30 minit kut
 ai ngan nurul with damia yang sedang demam...cian die
 rizq yg ada mood bergambo... senyum manjang... cian die, tulang peha retak, so pehanya bersimen
 penganjur program baraan, Cik Puan Olien
 oooh yer... cik lyna pun nak bergambo same
 lepak2...chitchat kejap sebelum sesi makan2
 gambo family - NURUL & EDDY
 gambo family - OLIN & SIDDIQ
 amsyar yang putih melepak... mata die cantik tau!... jauh datang dari penang tuuuu...
 gambo family - LAN & AINI
 gambo DIANA ngan kawannya - Wanie + Airish
 bergambo kaum mak-mak
 bergambo kaum bapak-bapak... oppsss yang baru ijo tue masih available:)
cam biasa... FAMILY POTRAIT!

Selesai sudah! Kita jumpa lagi tahun depan....Insya Allah

6 comments:

Cik Puan Nurul said...

lawooonya umah..cantik langsir merah nya mak ngah..like2..
cantiklah meja makan kaler putih kenann sangat..lama dah cr nk camtu...
kalo tu masak tu kan cthnya piuk kecik ke apa takpe..msk dulu seround..bila org dh nk dtg agak2 cam xckup je masak lg seround nasi lebih xpe leh wat nasik goreng huhu..stail sy sentiasa msk lebih jgn xcukup ade lebih kita bg org tapau kdg2 tetamu tu ntah bw member ke or adik2 dia ke kan.

ZaNa aDieyZa said...

kak, zana tertarik dgn langsir akk!!! terus x pandang akk masak apa sebab langsir akk dh menggoda jiwa raga zana.. sebabnya, zana suka merah!!!!

eima said...

suka ngan langsir kamooo

~izan~ said...

izan dah turunkan langsir merah,naikkan langsir grey hitam plak hehe..cukup la 5thn merah berkhidmat ekeke...

mmg cntik kan kalau langsir merah.semangat masuk rumah hihi

eMMe said...

ejan, kalo ajan jiran, tak cukup nih, heeeee~

.:fyzz:. said...

wah nih kira team jalan2 cari makan..:)