Monday, August 8, 2011

Super Craving!

 Kejadian before puasa:

Tak tau kenapa tekak ni duk nak makan sangat2 spagetthi.... trasa2 kat tekak nie... padahal ai tak penah masak spagethi pun... kalo ada makan kat rumah, tu mesti mak ngah lyna yang buat.... ada jugak makan kat Pizza hut, tp tak sedap... masam jer lebih.... ni nak yang sedap!

Teringin punya pasal, berkali2 ai tanya mak ngah lyna camne cara nak buat... Gagahkan diri p Ca4... suami tercinter tengok ai ambik2 bahan2 nak buat spagethi asik duk jeling sambil cakap 'betul ke nak buat... selama ni tak penah buat pun'.... takpe2, hang cabar ai yer.... 

Sampai jer rumah, terus kelentung kelentang di dapur... dah terhasil ler....
Spagetthi yang super sedappppppp!!!!! perasan kan... eh takkkkk... anak ai cakap 'sedapnyer mama', so sedapler tue kan, hehhehe
puas ati makan coz semua secukup rasa... pehtu daging banyak... cendawan pun banyak....so makan berkali2
pagi makan tue, thari pun makan tue... manusia yang duk perli2 ai masa kat Ca4 tu pun, berkali2 tambah... Amacam?! Jangan cabar ai yer.....hehhe

6 comments:

.::Lynn::. said...

masak sediri paling sedap...

~aSHa~ said...

bleh la ai dtg bertamu nanti kalo ke putrajaya kan?

ummiaqeef said...

aqeef pun suke mkn..hari sabtu buatkan utk dia..bertambah-tambah dia mkn sorang..

~farah~ said...

*kruk krek* bunyi perut den. sedapnye nampak! tepek la resipi skalik :)

NOR said...

sedapnye...trase mcm nk menitis air liur nie...=p

Ya ALya said...

masak sendiri yang tiada tandingannyer......mesti la sangat sodap.......